Портфоліо

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту _Країни Євразії — близькі та невідомі

Назва навчальної теми

Країни Євразії : Франція, Німеччина , Великобританія

Основний та другорядні навчальні предмети

Географія,інформатика,історія


Вік учнів, клас - 13-14 ,7 клас

Стислий опис проекту

Вивчення найбільшого материка почалося. Дана тема передбачається у 7 класі. Учні під контролем та допомогою вчителя поділяються на групи та готують проекти на запропоновані теми. Учні накопичують потрібну інформацію та проводять необхідні консультації.

План

Навчальні цілі

Освітні-Формувати знання про загальні риси географічного положення природи , населення та господарства країн.
Розвивальні-розвивати творче мислення шляхом використання нестандартних підходів до уроку.
Практичні-вміння визначати географічне положення краін.
Виховні-оцінювати значення міжнародного співробітництва у взаємодії природи і суспільства. Сформулюйте пріоритетний перелік навчальних цілей щодо вивчення змісту та формування навичок, які будуть оцінені та які мають бути сформовані в учнів після виконання проектів.

Опис оцінювання

 Перед початком впровадження проекту, вчитель пропонує учням замислитись над певними питаннями. Для цього він представляє учням власну презентацію. В процесі реалізації проекту учні представлять результати своїх досліджень у вигляді або презентації. Інструктаж щодо опанування навичками використання цих інструментів повинен щоденно бути включений у процес занять. Учитель повинен запропонувати учням рекламу. Показує презентацію учням. Для того, щоб полегшити процес знаходження учнями необхідної інформації, учитель надає учням список можливих інтернет- ресурсів. Під час демонстрації робіт учнів, вчитель запрошує на захід батьків, вчителів,представників громади. на цьому заході керівник проекту представляє переваги проектної технології за допомогою створених документів

Діяльність учнів



Перед початком роботи учитель пояснює учням план та ключові моменти проекту. Пропонує виконати вправи асоціативного куща та ЗХД, демонструє минулорічні презентації за схожими темами . Далі учні діляться на групи та отримують завдання. Учні діляться на 3 групи — Німеччина , Франція ,Великобританія.
Німеччина: географічне положення
населення
господарство країни.
Франція:географічне положення
населення
господарство країни.
Великобританія:географічне положення
населення
господарство країни.

Кожен з членів групи відповідає за конкретне завдання — географічне положення , населення та господарство країни. Крім того, потрібно представити “візитну картку” країни у вигляді презентації.
Перевірку знань учнів до початку уроку проводимо по схемі ЗХД. Результатом роботи — є презентації учнів.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище - Костенко Наталія

Фах, навчальний предмет - вчитель географії ,географія

Навчальний заклад - Лозівський ліцей №4

Місто\село, район, область — м. Лозова Харківської обл.

Контактні дані

Комментариев нет:

Отправить комментарий