ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ
Назва проекту _Країни Євразії — близькі та невідомі
Назва навчальної теми
Країни Євразії :
Франція, Німеччина , Великобританія
Основний та другорядні навчальні предмети
Географія,інформатика,історія
Вік учнів, клас - 13-14 ,7 клас
Стислий опис проекту
Вивчення
найбільшого материка почалося. Дана
тема передбачається у 7 класі. Учні під
контролем та допомогою вчителя поділяються
на групи та готують проекти на запропоновані
теми. Учні накопичують потрібну інформацію
та проводять необхідні консультації.
План
Навчальні цілі
Освітні-Формувати
знання про загальні риси географічного
положення природи , населення та
господарства країн.
Розвивальні-розвивати
творче мислення шляхом використання
нестандартних підходів до уроку.
Практичні-вміння
визначати географічне положення краін.
Виховні-оцінювати
значення міжнародного співробітництва
у взаємодії природи і суспільства.
Сформулюйте пріоритетний перелік
навчальних цілей щодо вивчення змісту
та формування навичок, які будуть оцінені
та які мають бути сформовані в учнів
після виконання проектів.
Опис оцінювання
Перед
початком впровадження проекту, вчитель
пропонує учням замислитись над певними
питаннями. Для цього він представляє
учням власну
презентацію. В
процесі реалізації проекту учні
представлять результати своїх досліджень
у вигляді або презентації.
Інструктаж щодо опанування навичками
використання цих інструментів повинен
щоденно бути включений у процес занять.
Учитель
повинен запропонувати учням рекламу.
Показує презентацію
учням.
Для
того, щоб полегшити процес знаходження
учнями необхідної інформації, учитель
надає учням список можливих інтернет-
ресурсів. Під час демонстрації робіт
учнів, вчитель запрошує на захід батьків,
вчителів,представників громади. на
цьому заході керівник проекту
представляє переваги проектної технології
за допомогою створених документів
Діяльність учнів
|
Перед
початком роботи учитель пояснює учням
план та ключові моменти проекту.
Пропонує виконати вправи асоціативного
куща та ЗХД, демонструє минулорічні
презентації за схожими темами . Далі
учні діляться на групи та отримують
завдання. Учні діляться на 3 групи —
Німеччина , Франція ,Великобританія.
Німеччина:
географічне положення
населення
господарство
країни.
Франція:географічне
положення
населення
господарство
країни.
Великобританія:географічне
положення
населення
господарство
країни.
Кожен
з членів групи відповідає за конкретне
завдання — географічне положення ,
населення та господарство країни.
Крім того, потрібно представити
“візитну картку” країни у вигляді
презентації.
Перевірку
знань учнів до початку уроку проводимо
по схемі ЗХД.
Результатом роботи — є презентації
учнів.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий